Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi Bilgi İşlem Birimi
Bilgi İşlem Birimi
Bilgi İşlem Birimi
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi, bölgesindeki en saygın ve güvenilir sağlık kurumlarından biri olmayı hedeflemektedir. Yenilikçi tedavi yöntemleri, bilimsel araştırmalar ve sağlık teknolojilerindeki gelişmeleri takip ederek, en ileri düzeyde sağlık hizmeti sunmayı amaçlıyoruz. Vizyonumuz, sadece hastalarımıza değil, aynı zamanda toplumun her kesimine sağlık ve eğitim alanlarında katkı sağlamak, tıp ve sağlık bilimlerinde mükemmeliyetin simgesi olmaktır. Sürekli gelişim ve öğrenme kültürünü benimseyerek, sağlık hizmetlerinde etik değerler ve bilimsel doğrulardan ödün vermeden, hasta odaklı, etkili ve insan haklarına saygılı bir yaklaşım sergileyen lider bir hastane olmak en büyük hedefimizdir.
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi olarak, misyonumuz; sağlık hizmetlerini en yüksek standartlarda sunmak, hasta memnuniyetini ön planda tutmak ve sağlık alanında sürekli gelişimi desteklemektir. Bilgi İşlem Birimi olarak, bu misyonu gerçekleştirmek için aşağıdaki ilkelere bağlıyız:
Sıkça Sorulan Sorular
Bilgi İşlem Birimine dahili telefon numaralarımızdan, e-posta adreslerimizden ulaşabilirsiniz. Ayrıca mesai saatleri içerisinde birimimizi ziyaret edebilirsiniz.
Şifrenizi unutmanız durumunda, kimliğinizle birlikte Bilgi İşlem Birimi'ne başvurarak yeni şifre talep edebilirsiniz.
Teknik sorunlar için öncelikle Enlil sistemi üzerinden arıza kaydı oluşturmanız gerekmektedir. Arıza kaydınız oluşturulduktan sonra teknik ekibimiz en kısa sürede sorununuzla ilgilenecektir. Lütfen bu süreçte sorununuzdan detaylıca bahsediniz, detaylı bahsedilen sorunların arızası daha hızlı ve kararlı giderilmektedir.
PACS sistemine hastane internet sitesi üzerinden veya doğrudan buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.